Compania care administrează site-ul cheef.ro este Sc Ecorom Distribution Srl, având codul unic de înregistrare RO18558353 și înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J12/108/2010.
Cumpărătorul comandă concomitent produsele care figurează în magazinul on-line și răspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numărul de telefon indicat greșit atrage după sine neîndeplinirea comenzii, dat fiind faptul ca Vânzătorul nu poate contacta Cumpărătorul.
Societatea care administrează magazinul virtual cheef.ro, în anumite cazuri, are dreptul la modificarea termenilor și condițiilor, astfel vă recomandăm, ca înainte de fiecare cumpărare, sa citiți Termenii și condițiile afișate pe site. Aceste modificări sunt valabile de la data apariției lor pe internet și nu pot fi aplicate la contractele încheiate anterior. Pentru fiecare comandă efectuată pe site, sunt valabili termenii și condițiile în vigoare la data efectuării comenzii. în cazul unei comenzi valide, Dvs. acceptați fără excepție toate termenele și condițiile citite aici. în cazul utilizării paginii web, Dvs. acceptați, ca veți respecta Termenii și condițiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare, prin completarea și trimiterea comenzii ce apare pe cheef.ro.
Termenii și condițiile din prezenta conțin regulile unei comenzi valabile, condițiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit între Vânzător și Cumpărător. Totodată, acești termeni și condiții guvernează răspunderea societății care administrează magazinul on-line, legată de funcționarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acești termeni și condiții, și orice alte clauze devin nule, cu excepția cazului în care modificarea a fost anunțată în prealabil sau în cazul în care acesta s-a facut în scris.
Termenii și condițiile de mai jos se referă la cumpărăturile, comenzile efectuate în cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informațiile legate de condițiile comenzii și livrării unui produs de pe cheef.ro, va rugăm sa citiți cu atenție cele de mai jos. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, va rugăm sa ne contactați la următorul număr de telefon: 0264.275.008.
Plasarea unei comenzi către cheef.ro, implică acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile site-ului.
Cum cumpăr de pe site?
Este necesară logarea pe site în cazul unei eventuale cumpărări! Orice produs încărcat pe webshop poate fi comandat cu butonul ”Finalizare” de pe fisa de date al produsului. Prin apăsarea butonului
produsul în cauza ajunge în coșul virtual de cumpărături. Produsele din coșul virtual de cumpărături pot fi vizualizate oricând, daca faceți click pe iconița coșului situat în dreapta sus a paginii de web. Aici aveți posibilitatea sa ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv aici puteți defini cantitatea de produse din care doriți sa cumpărați mai multe bucăți. Dacă ați făcut setările necesare și toate produsele au intrat în cos, prin apăsarea butonului "Către plată " puteți finaliza cumpărarea sau apăsați butonul “Continuați cumpărăturile" pentru a adăuga alte produse în cos.
După trimiterea comenzii în magazinul virtual, veți primi un e-mail automat la adresa de mail indicată de Dvs., care nu se consideră ofertă, acesta confirmă numai înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi. Cumpărătorul ia la cunoștință că, după efectuarea comenzii de pe portal, și după confirmarea prin email de către un angajat, intervine un contract de vânzare - cumpărare, respectiv de livrare pentru produsul comandat.
Prețul produselor
Toate preturile afișate pe site sunt în RON și conțin TVA și TAXA VERDE la produsele electrocasnice. Ofertele și produsele prezentate pe site-ul cheef.ro sunt disponibile în limita stocului. Preturile produselor prezentate pe cheef.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.
Puteți cumpăra produsele noastre on-line urmând pașii:
a. Selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați butonul
b. Introduceți datele Dvs. personale în contul Dvs.
c. Selectați modalitatea de plată dorita: ramburs, ordin de plată sau card bancar online.
Pentru produsele care se livrează pe bază de comandă specială se solicită și se achită un avans de 50% din valoarea produsului în cazul în care acestea nu sunt disponibile în stoc. După confirmarea comenzii se va emite o factură pentru avansul ce urmează sa fie achitat. Vânzătorul va considera comanda lansată în momentul în care clientul va face plata conform facturii de avans primite.
Reduceri și promoții
Reducerile și promoțiile nu se cumulează.
Orice reducere acordată în baza unui voucher de cumpărături nu se cumulează cu alte reduceri, promoții.
Metode de plată
Ecorom Distribution vă pune la dispoziție 3 modalități de plată pentru produsele achiziționate:
1. Plată ramburs numerar: Contravaloarea produselor din coletul livrat se vor plăti numerar în momentul în care acesta vă este adus de către curier.
Atenție! Plata prin numerar nu poate depăsi valoarea de 5000 Ron/zi de la o persoana fizică sau juridică.
2.Plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/Mastercard)
În cazul opțiunii de plată online prin card bancar veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul Dvs.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul 3-D Secure, dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediu fizic, la comerciant.
3-D Secure asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul Dvs. nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card.
3. Ordin de plată
După confirmarea primirii comenzii veți primi o factură proformă aferentă produselor comandate. Doar după înregistrarea plății se va emite factura fiscală și se va expedia comanda.
Datele pentru plata prin transfer bancar sunt:
Sc Ecorom Distribution Srl
IBAN: RO88 BTRL RONC RT0T 0355 1801
Banca Transilvania
Livrarea
Furnizorul se angajează să livreze produsul comandat - prin intermediul partenerilor săi de livrare contractați - la adresa de livrare specificată de Client în cadrul comenzii.
Furnizorul asigura ambalarea corespunzătoare a produsului comandat si trimiterea documentelor insotitoare.
Furnizorul se angajează să livreze numai la adrese din Romania.
Livrarea prin GLS și Samdeday este gratuită dacă valoarea comenzii depășește 1000 RON pentru coletele de maxim 80 cm.
În caz contrar, dacă valoarea comenzii este sub 1000 Ron, taxa de livrare este 25 Ron.
Livrarea cu Englmayer este gratuită dacă valoarea comenzii depășește 4000 RON pentru electrocasnice si produsele cărora dimensiunile depășesc 80 cm.
În caz contrar, dacă valoarea comenzii este sub 4000 Ron, taxa de livrare este 150 Ron.
Furnizorul informează în prealabil Clientul cu privire la taxa de livrare în timpul procesului de plasare a comenzii.
Furnizorul informează în prealabil Clientul cu privire la data preconizată de livrare a produsului, totuși, notificările și comunicările legate de livrare au caracter doar informativ, nu intră în componența contractului.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la data confimării comenzii.
Vă rugăm să nu acceptați de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte, cu folia tăiată, ruptă sau inexistentă.
Condiții de retur
Dreptul de retur există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Conform legislației din România, puteți să returnați produsele cumpărate de pe cheef.ro în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor, legislația aplicându-se doar persoanelor fizice. Conform articolului 7 al Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță (modificată prin O.U.G. nr. 174/2008 si O.U.G. 34/2014), consumatorul are dreptul de a renunță la produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de transport pentru returnare a produselor.
Dacă doriți să renunțați la un produs este necesar să ne trimiteți o înștiințare prin email la adresa comenzi@ecoromsrl.ro.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile cu care a fost livrat, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).
Dacă ambalajul este deteriorat se va retine 20% din suma de restituit pentru valoarea produsului returnat, procentul reprezentând costul ambalajului deteriorat.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (comanda speciala este definită ca fiind lista de produse comandate de către Beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, in termenii agreați de părți).
În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea clientului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare în scris (pe comenzi@ecoromsrl.ro) din partea acestuia în care se va specifica lipsa de conformitate a produsului în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Sc Ecorom Distribution Srl își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în următoarele situații:
-returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).
-dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se acceptă returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale, exact cum a fost expediat).
- dacă la chiuvetele din silgranit sau inox orificiul pentru baterie a fost deja executat.
- dacă produsele prezintă deteriorări care nu au fost semnalate în termen de 24 ore de la livrare.
Condiții de returnare a sumei datorate în urma returului sau a anulării unei comenzi
În cazul retururilor și al stornării sumelor achitate de către client, suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card online/OP -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata.
-pentru comenzile achitate cu ramburs numerar -> prin virament bancar în contul indicat de Client.
Returnarea sumelor datorate se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului deteriorat de către Furnizor sau a anularii comenzii.
Garanția produselor
Toate produsele vândute și livrate de cheef.ro beneficiază de garanția provenită din partea producătorului conform legislației în vigoare și politicilor comerciale.
În cazul persoanelor fizice garanția standard pentru un produs este de 24 de luni iar pentru persoanele juridice acesta este de 12 luni de la data achiziției.
Pierderea facturii sau a certificatului de garanție duce la pierderea garanției.
Ștergerea etichetei care conține (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției.
Politica de rezolvarea a reclamațiilor
Pentru diverse sesizări sau reclamații, clientul ne poate contacta prin adresa de email comenzi@ecoromsrl.ro
Date obligatorii conținute de reclamație:
·Nume și prenume
·Număr de telefon
·Adresă de e-mail
·Copie factură fiscală
·Descriere defect reclamat
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 zile calendaristice.
În anumite cazuri, în funcție de natura și complexitatea aspectelor sesizate, termenul de soluționare a reclamațiilor se poate prelungii, în mod excepțional cu o nouă perioadă de 15 de zile, cu informare prealabilă a clientului asupra acestei situații.
Răspunsul la reclamație va transmis prin e-mail.
În cazul apărăției unor litigii, se va încerca soluționarea pe cale amiabilă, iar dacă această procedura eșuează, utilizatorii se pot adresa instanțelor competente.
Obligații
Informațiile și detaliile tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pozele produselor noastre sunt doar ilustrative, pentru erori gramaticale sau de imagine survenite nu ne asumăm responsabilitatea. Pentru a oferi informații actualizate cheef.ro va realiza periodic modificări în conținutul site-ului, schimbările referindu-se la informații despre produse, descrieri, poze, preturi etc. Prețurile de pe site se pot modifica în funcție de comanda și condițiile de aprovizionare. Cheef.ro nu este răspunzător pentru prejudiciile generate de conexiunea la internet, în utilizarea, copierea sau afișarea conținutului site-ului declinându-și de asemenea răspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defecțiuni tehnice aparate la server.