Prin accesarea site-ului nostru, acceptați folosirea cookie-urilor.

Retur și garanție

  

 

Condiții de retur

Dreptul de retur există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Conform legislației din România, puteți să returnați produsele cumpărate de pe cheef.ro în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor, legislația aplicându-se doar persoanelor fizice. Conform articolului 7 al Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță (modificată prin O.U.G. nr. 174/2008 si O.U.G. 34/2014), consumatorul are dreptul de a renunță la produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de transport pentru returnare a produselor.

Dacă doriți să renunțați la un produs este necesar să ne trimiteți o înștiințare prin email la adresa comenzi@ecoromsrl.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile cu care a fost livrat, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).

Dacă ambalajul este deteriorat se va retine 20% din suma de restituit pentru valoarea produsului returnat, procentul reprezentând costul ambalajului deteriorat.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (comanda speciala este definită ca fiind lista de produse comandate de către Beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, in termenii agreați de părți).

În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea clientului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare în scris (pe comenzi@ecoromsrl.ro) din partea acestuia în care se va specifica lipsa de conformitate a produsului în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Sc Ecorom Distribution Srl  își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în următoarele situații:

-returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).

-dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se acceptă returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale, exact cum a fost expediat).

- dacă la chiuvetele din silgranit sau inox orificiul pentru baterie a fost deja executat.

- dacă produsele prezintă deteriorări care nu au fost semnalate în termen de 24 ore de la livrare.

Condiții de returnare a sumei datorate în urma returului sau a anulării unei comenzi

În cazul retururilor și al stornării sumelor achitate de către client, suma va fi returnată după cum urmează:

- pentru comenzile achitate cu card online/OP -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata.

-pentru comenzile achitate cu ramburs numerar -> prin virament bancar în contul indicat de Client.

Returnarea sumelor datorate se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului deteriorat de către Furnizor sau a anularii comenzii.

 

Garanția produselor

Toate produsele vândute și livrate de cheef.ro beneficiază de garanția provenită din partea producătorului conform legislației în vigoare și politicilor comerciale.

În cazul persoanelor fizice garanția standard pentru un produs este de 24 de luni iar pentru persoanele juridice acesta este de 12 luni de la data achiziției.

Pierderea facturii sau a certificatului de garanție duce la pierderea garanției.

Ștergerea etichetei care conține (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției.